شناسهٔ خبر: 63806151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان ارسال اثر به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد.

صاحب‌خبر -
فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» خراسان رضوی منتشر شد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این جشنواره با هدف جریان‌سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه‌گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانه‌ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می‌شود.
 
مهدی شاد افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثاری را که از پنجم اسفند پارسال تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی و معنوی مردم، نهضت انقلاب اسلامی، مبنا و حرکت رضوی، جهاد تبیین، راز و اصالت گفت و گو با مردم، مطالبه‌گری از مسوولان تا حل مسئله، بازنمایی سیما و نامِ مشهد از جمله محورهای این جشنواره است.
 
وی ادامه داد: رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی، خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی، خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری، خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم، فرهنگ شهروندی، خانواده و مسئله جمعیت، ورزش همگانی، سلامت اجتماعی، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین از دیگر محورهای این جشنواره است.
 
شاد گفت: گزارش مکتوب خبری، تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و برنامه رادیویی، برنامه‌سازی تلویزیونی، پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی قالب‌های است که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
 
وی افزود: نشریات دانشجویی، رشته‌توئیتِ موضوعی-تحقیقی، منبرهای مجازی و رسانه‌های محلی نیز بخش ویژه این جشنواره است.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: جشنواره ابوذر زمینه‌ای برای مشارکت تمامی خبرنگاران، فعالان و اصحاب رسانه استان است و تلاش می‌کنیم مشارکت حداکثری را جذب نماییم.
 
۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.

نظر شما