شناسهٔ خبر: 63785717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد

پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) در مشهد تشییع و به حرم مطهر رضوی منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، پیکر مطهر شهیدان «مهدی ذاکرحسینی، علی آقا عبدالهی، حسن اکبری و سید مصطفی صادقی از تهران و شهید رضا عباسی از کرمانشاه، شهید غلامعلی تولی از گرگان، شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان و شهید الیاس چگینی از قزوین» عصر امروز از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شدند.

در این مراسم مردمی، جمع زیادی از خانواده معظم شهدا و گروه های مردم پیکر پاک شهدای منطقه خان طومان سوریه را که به تازگی در عملیات تفحص و از طریق دی. ان.‌ای شناسایی شده بودند را تا حرم مطهر رضوی همراهی کردند.

مراسم وداع با شهدا و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در حمله عناصر تکفیری به منطقه خان طومان سوریه شماری از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع) شهید شده و پیکر‌های مطهر آنان سال‌ها در منطقه باقی ماند.

تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد تشییع پیکر پاک هشت شهید مدافع حرم در مشهد

نظر شما