شناسهٔ خبر: 63768477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار فارس تاکید کرد؛

گفتمان دولت مبارزه با فساد، شناسایی زمینه‌های فساد و تعارض منافع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مهمترین صفت بارز و مشخص دولت، مردم گرایی و ارتباط با مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان در شیراز افزود: دولت سیزدهم دولتی در میدان است و با گروه‌های مختلف مردم ارتباط برقرار می‌کند و به سوالات مردم پاسخ می دهد.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر که توفیق خدمت در این سنگر را پیدا کردیم آنچه که احساس می کنم در این استان و همچنین کشور کمتر به آن توجه شده از سوی دولتمردان در سطوح مختلف تبیین و تکرار گفتمان دولت است، اینکه شعارهای دولت سیزدهم چیست و دولت بر چه محورهایی تمرکز دارد.

قزل سفلی اظهار کرد: باید در این زمینه به گونه ای اقدام کنیم که گفتمان دولت به یک گفتمان و ادبیات قالب تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: توجه به نیازهای اولویت دار مردم به ویژه محرومان و مستضعفان و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد کارها از دیگر ویژگی های دولت است و در یک کلام مردمی سازی کردن همه امور ضلع اصلی حرکت دولت سیزدهم محسوب می شود.

 قزل سفلی افزود: ضلع بعدی گفتمان دولت مبارزه با فساد ، شناسایی زمینه‌های فساد و تعارض منافع است و اقدام سریع و قاطع در مقابل فساد و بستن همه درهایی که ممکن است به فساد منتهی شود هم از مهمترین گفتمان رایج دولت است.

 وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش فرمانداران استان در جهت حل مشکلات مردم و حل مسائل مزمن شده شهرستان ها ادامه داد: برخی مسائل باعث درگیر شدن ذهن مردم می شود که رفع آن رضایتمندی قابل توجهی در مردم ایجاد می‌کند و باعث امیدآفرینی در مردم و افزایش مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما