شناسهٔ خبر: 63766254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت , درمان باشت تخصیص یافت

گچساران- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام گرفته ۲۰ میلیارد ریال به کسری های مالی ناشی از وجود زیان‌های سال‌های گذشته در حوزه های تجهیزات پزشکی، شرکت های دارویی و مطالبات پرسنلی شبکه بهد اشت باشت تخصیص داده شده که در ۲ مرحله تزریق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل دهبانی زاده در بازدید و ارزیابی شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: طبق ارزیابی هایی انجام شده بیشتر مشکلات شبکه بهداشت و درمان باشت با همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی صحیح قابل برطرف شدن است.

وی ابراز کرد: اورژانس بین راهی چاه تلخ هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد در دست ساخت است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

دهبانی زاده اظهار کرد: برای تامین آمبولانس این مرکز مکاتبات لازم با مرکز فوریت های پزشکی استان و کشور انجام گرفته و پس از تعیین تکلیف این طرح ۶ تا ۱۲ نیروی انسانی در این زمینه جذب خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون سه طرح بهداشتی شامل خانه های بهداشت مناطق "چهار راه گشین"، "نازنگون" و "نارگ موسی" با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد در دست اجراست.

۲۰ میلیارد ریال به شبکه و بهداشت و درمان باشت تخصیص یافت

وی تصریح کرد: این بازدیدهای شهرستانی بر اساس برنامه ریزی های دانشگاهی به منظور ارزیابی شبکه های بهداشت و درمان و کمک به رفع چالش های پیش رو که نتیجه آن افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم است انجام می شود.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است بتوانیم با هدفمند کردن اقدامات و برنامه ها گامی مهم برای پیشرفت و توسعه بخش بهداشت و درمان برداریم.

دهبانی زاده افزود: با بررسی های انجام شده در حوزه ، تجهیزات تخصصی، پشتیبانی و رفاهی، نیروی انسانی و فضای فیزیکی در شهرستان باشت اشکالاتی وجود دارد که پیشنهادات مطلوب و مناسبی در این زمینه نیز ارائه گردید.

باشت از شهرستان های ۹ گانه و گرمسیری کهگیلویه وبویراحمد است فاصله اش با یاسوج حدود 200 کیلومتر است.

نظر شما