شناسهٔ خبر: 63750385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست برنامه ریزی همایش ملی حکمرانی خانواده، ضرورت‌ها و پیامد‌ها در مرکز گلستان

نشست برنامه ریزی همایش ملی حکمرانی خانواده، ضرورت‌ها و پیامد‌ها امروز در گرگان برگزار شد. این همایش بهمن امسال در استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سردار رستگارپناه رئیس مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای محور مقاومت درروستای خار کلاته علی آباد کتول گفت: در دفاع مقدس، تجربه‌های گرانقدری به دست آوردیم که در دفاع از انقلاب و جبهه مقاومت بکارگیری شد.

///////////////////////

جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رامیان به دیدار پدر شهید خداقلی رجبلو رفتند و از ایشان دلجویی کردند.

///////////////////////

فرماندار کلاله در جلسه هم اندیشی با جمعی از خیرین گفت: نیکوکاران این شهرستان در اجرای طرح‌های عام المنفعه پیشگام هستند.
در این نشست مشکلات مرکز فیزیوتراپی که به همت نیکوکار حسن جعفری ساخته شده بود بررسی شد و این مرکز بزودی راه اندازی می‌شود.

///////////////////////

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کلاله از خدمات رسانی تیم پزشکی آموزشی به بیماران روستای کم برخوردار "قودنه" بخش پیشکمر این شهرستان خبر داد.

///////////////////////

به مناسبت هفته بیمه در مراسمی به تعدادی از راکبان موتور کلاه ایمنی اهدا شد.

///////////////////////

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان علی آبادکتول با موضوع اشتغال و مسکن با محوریت توانمندسازی جوانان و مهارت آموزی جوانان برگزارشد.

<div id="video-display-embed-code_10488666"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4071867/10488666?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما