شناسهٔ خبر: 63720496 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جایگاه ترامپ در بین مذهبیان آمریکا/ دونالد محبوب اوانجلیست‌ها شد!

ترامپ با وجود انبوهی از لفاظی هایی که به وضوح فاشیستی تلقی می شوند، همچنان از حمایت اوانجلیست های سفیدپوست برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه آلترنت در تحلیلی نوشت: حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در میان مسیحیان به هیچ وجه در ایالات متحده فراگیر نیست، زیرا او مخالفان زیادی دارد که به عنوان کاتولیک یا پروتستان اصلی معرفی می شوند. دو چهره پروتستان، سناتور رافائل وارنوک ( سناتور ایالت جورجیا) و کشیش آل شارپتون فعال مدنی، مجری و سیاستمدار جز منتقدان ترامپ هستند. جو بایدن و نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان از جمله کاتولیک هایی هستند که هیچ چیز خوبی برای ارائه در قبال نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب جمهوری خواه ندارند.

با این حال، ترامپ همچنان در میان یک گروه خاص در مسیحیت محبوب است: اوانجلیست های سفیدپوست افراطی و راست‌گرا. اگر او در سال آینده نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان را به دست آورد، این کار را با کمک زیادی از این جمعیت انجام خواهد داد.

در مقاله ای که در نشریه آتلانتیک در ۲۲ نوامبر منتشر شد پیتر ونر تحلیلگر روابط بین الملل نوشت که ترامپ با وجود انبوهی از لفاظی هایی که به وضوح فاشیستی تلقی می شوند، همچنان از حمایت اوانجلیست های سفیدپوست برخوردار است.

ونر می گوید: ترامپ خواست که ام اس ان بی سی و ان بی سی به دلیل خیانت و در مورد آنچه که او به عنوان پوشش یک طرفه و شرورانه توصیف می کند مورد تحقیق قرار گیرند. او همچنین اظهار داشت: "ما به شما تعهد می دهیم که کمونیست ها، مارکسیست ها را ریشه کن کنیم". ترامپ در پایان سخنرانی خود در کلرمونت، نیوهمپشایر، گفت: فاشیست‌ها، و اوباش چپ رادیکال که مانند حیوانات موذی در محدوده کشور ما زندگی می‌کنند؛ دروغ می‌گویند، دزدی می‌کنند و در انتخابات تقلب می‌کنند.

جایگاه ترامپ در بین مذهبیان آمریکا/ دونالد محبوب اوانجلیست‌ها شد!

اما به رغم چنین لفاظی هایی، ونر تاکید می کند، حامیان اوانجلیست و سفیدپوست ترامپ به او وفادار می مانند. طبق یک نظرسنجی‌ که در ژوئن انجام شد، پس از اینکه ترامپ برای بار دوم متهم شد، ۸۱ درصد نظر مثبتی نسبت به او دارند.

آلترنت می نویسد که اوانجلیست ها با حمایت از ترامپ به انسانیت خود خیانت می کنند.

311311

نظر شما