شناسهٔ خبر: 63669050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۴ آذر ۱۳۵۸؛

جبهه ملی ایران؛ آماده باش به ملت ایران و هشدار به دولت آمریکا

کیهان روز یکشنبه ۴ آذر سال ۱۳۵۸ از دل یک گفتگوی اختصاصی فرماندهان نیروهای سه گانه و سپاه پاسداران با این نشریه این تیتر را بیرون کشیده است، اخطار شدید فرماندهان ارتش به آمریکا. کیهان در ادامه اضافه کرده احتمال دخالت نظامی‌ آمریکا در ایران به ۶ دلیل غیرممکن است و اینکه حمله نظامی آمریکا به ایران صدور انقلاب ایران را تسریع می کند. گویا سفارت انگلیس در تهران نیز اعضای خود را به نصف تقلیل می دهد و از سوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به مناسبت حمله به مسجد الحرام فردا در سراسر جهان عزای عمومی اعلام‌ شده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان روز یکشنبه ۴ آذر سال ۱۳۵۸ از دل یک گفتگوی اختصاصی فرماندهان نیروهای سه گانه و سپاه پاسداران با این نشریه این تیتر را بیرون کشیده است، اخطار شدید فرماندهان ارتش به آمریکا. کیهان در ادامه اضافه کرده احتمال دخالت نظامی‌ آمریکا در ایران به ۶ دلیل غیرممکن است و اینکه حمله نظامی آمریکا به ایران صدور انقلاب ایران را تسریع می کند. گویا سفارت انگلیس در تهران نیز اعضای خود را به نصف تقلیل می دهد و از سوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به مناسبت حمله به مسجد الحرام فردا در سراسر جهان عزای عمومی اعلام‌ شده است! آخرین گزارشات از تحولات کردستان هم اینکه حزب دموکرات ۲۰ روز اعلام‌ آتش بس کرده است. ابوالحسن بنی صدر هم اعلام‌ کرده که روابط با آمریکا خصمانه شده است و اینکه قطع رابطه رسمی با آمریکا به این کشور فرصت می دهد که علیه دولت ایران اقدامات همه جانبه ای بکند. اما اطلاعیه جبهه ملی ایران خطاب به دولت آمریکا را برای این شماره روزنامه گردی دیدبان تاریخ انتخاب کرده ایم که متن آن‌ به‌ شرح زیر می باشد‌؛

جبهه ملی امروز طی اطلاعیه ای به دولت آمریکا در مورد مداخله نظامی هشدار داد. متن اطلاعیه چنین است؛

InShot_20231125_070607542

فرزندان غیور و دلیر ایران، اخبار و اطلاعات واصل حاکی از وخامت اوضاع در مرزهای جنوبی کشور عزیزمان است. دنیل بداند که ملت ما در مبارزه ضد امپریالیستی خود از وحدت کامل برخوردار بوده و اختلاف سلیقه در نحوه اداره امور کشور کوچکترین تاثیری در وحدت و یکپارچگی در مبارزه ضد استعماری و دفاع از مرز و بوم خود ندارد.

 

جبهه ملی اعمال زور و فشار را در حل و فصل معضلات سیاسی به شدت محکوم کرده و امیدوار است اختلافات و مناقشات موجود از طریق مذاکرات مسالمت آمیز و رعایت حقوق و موازین بین المللی و انسانی بر طرف گردد و بر این اساس دو اصل زیر را یادآور می‌گردد؛

IMG_20231125_070310_466

۱ - آمریکا نباید به جهت حمایت از شاه خائن و عدم‌ استرداد وی به تهدید نظامی متوسل گردد و به دولت آمریکا هشدار می دهد که نمایش قدرت در آب‌های گرم خلیج فارس کوچکترین تاثیری در اراده ملت سرافرازمان نداشته و اطمینان داشته باشید که همه‌سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم‌.

 

۲ - ملت سرفراز و دلیر ایران باید صفوف خود را متشکل کرده و فارغ از هر گونه اختلاف سلیقه با حفظ وحدت کامل در دفاع از سرزمین اجدادی قیام‌ کرده و از تمامیت ارضی واستقلال کشور نگه داری و حمایت کند و در این راه از هیچگونه فداکاری دریغ نورزد و بداند ارزش زندگی در سرفرازی و سالاری است نه بردگی و بندگی.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما