شناسهٔ خبر: 63661821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تفکر بسیج می‌تواند به اخلاص و معنویت برسد

خبرگزاری صدا و سیما

خطیب نماز جمعه زاهدان: بسیج اگرچه ارتش ۲۰ میلیونی است که برای مبارزه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن تشکیل شد، اما آنچه اهمیت دارد تفکر بسیج است که می‌تواند به اخلاص و معنویت برسد.

صاحب‌خبر -

تفکر بسیج می‌تواند به اخلاص و معنویت برسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، امام جمعه موقت زاهدان  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان  با اشاره به پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) گفت: تاسیس این نهاد انقلابی از ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار‌های امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین سجادی افزود: امروز وظیفه بسیج سنگین‌تر شده است بسیج باید همواره آماده مبارزه با توطئه دشمن باشد و در همه زمینه‌های سیاسی، احتماعی و اقتصادی آمادگی کامل داشته باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی باید برای جوانان و مردم تبیین شود ادامه داد: بسیج همواره در همه صحنه‌ها از جمله سیل، زلزله، توفان، مسائل علمی و دانش بنیان در جامعه حضور پررنگی داشته است.
حجت الاسلام سجادی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) اظهار کرد: الگوی همه مسلمانان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید دشمن شناسی، استقامت، جهاد کبیر، پاکدامنی و حجاب، تربیت فرزندان و ولایتمداری را از این حضرت یاد بگیریم و در زندگی خود بکار گیریم.
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی به نوار غزه افزود: حماس یک گروه مبارز کوچک است که از بسیج الگو گرفته، اما امروز بسیج جهانی علیه صهیونیست به پا خاسته است.
وی بیان کرد: باید از غزه درس فرهنگی، معرفت و درس اعتماد به وعده‌های الهی بگیریم.
حجت الاسلام سجادی گفت: رژیم جعلی صهیونیست عصاره تمدن غرب است؛ تمدنی که همواره وحشی‌گری‌های زیادی از خود نشان داده است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع ورزشکاران فرمودند «رژیم صهیونیست در مبارزه با حماس ضربه فنی شد» یعنی آن‌ها نتوانستند خودشان را جمع کنند.

نظر شما