شناسهٔ خبر: 63650050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از چهارم آذرماه؛

اجرای سنجش سلامت نوآموزان استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز سنجش سلامت نوآموزان از چهارم آذرماه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای سنجش سلامت نوآموزان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول شیدایی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود سال ۱۴۰۳ـ ۱۴۰۲ گفت: در این جلسه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی حضور داشتند که قرار شد مراکزی دارا نیروی انسانی کافی، از چهارم آذرماه پذیرای نوآموزان و والدین برای سنجش باشند.

او افزود: والدین پس از نوبت‌گیری الکترونیکی از سامانه my.medu.ir و یا از طریق پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت، با در دست داشتن شناسنامه خود و نوآموز و یک عکس از نوآموز و برگه چاپ شده نوبت‌گیری می‌توانند به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تأکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با علوم پزشکی مقرر شد والدین پس از مراجعه به مرکز جامع سنجش، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کرده و ادامه فرایند معاینات بالینی را پیگیری کنند.

این مسئول همچنین از جذب ۲۳ مربی گفتاردرمان و کاردرمان در راستای تکمیل کادر تخصصی آموزش و پرورش استثنایی خبر داد و تصریح کرد: در ادامه فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربیان گفتاردرمان و کاردرمان، مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی ۲۳ نفر از افراد واجد شرایط علمی و عمومی توسط مصاحبه‌گران تخصصی گفتاردرمانی، کاردرمانی و مشاوره برگزار شد.

شیدایی افزود در این مرحله افرادی که در مراحل مختلف مصاحبه‌ها و گزینش حد نصاب لازم را کسب کنند برای ادامه مراحل استخدامی به واحد امور اداری و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان معرفی خواهند شد.

نظر شما