شناسهٔ خبر: 63631689 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

امیرعبداللهیان: تا احقاق حقوق ملت فلسطین دستان مقاومت بر روی ماشه می‌ماند / زمان به نفع اسرائیل نخواهد بود

وزیر امور خارجه در بدو ورود به بیروت با بیان اینکه ۶ هفته مقاومت قهرمانانه غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم اسرائیل نخواهد بود، گفت: از رهبران مقاومت شنیده‌ایم که تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین، دستان مقاومت بر روی ماشه‌ها باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات لبنان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) اول آذر ماه وارد بیروت شده، در بدو ورود در اظهاراتی عنوان کرد: بدون تردید ۶ هفته مقاومت قهرمانانه غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم جعلی اسرائیل نخواهد بود. ۶ هفته مقاومت غزه ثابت کرد که بازنده اصلی افکار عمومی جهان، آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل بوده‌اند.

امیرعبداللهیان که اواخر مهر ماه نیز در سفری به چهار کشور منطقه و در دومین مقصد این سفر (۲۱ و ۲۲ مهر ماه) به بیروت سفر و با مقامات لبنان و همچنین سید حسن نصرالله و رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی دیدار و گفت‌وگو کرده بود، امروز در جمع خبرنگاران در بیروت تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد که آینده غزه و آینده فلسطین را تنها مردم فلسطین رقم خواهند زد.

وزیر خارجه بیان کرد: ما از رهبران مقاومت در منطقه شنیده‌ایم که تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و تا به نتیجه رسیدن قطعی مقابله با اشغالگری در منطقه، دستان مقاومت بر روی ماشه‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی در تشریح سفرش به لبنان گفت: امروز در بیروت هستیم تا در رایزنی با مقامات عالی لبنان در خصوص چگونگی امنیت حداکثری منطقه و چگونگی احقاق حقوق فلسطین رایزنی و مشورت داشته باشیم.

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما