شناسهٔ خبر: 6360978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ ليست امضا شده پروفسور را منتشر کنيد

پس از اينکه پرسپوليس موفق شد با مهدي طارمي به توافق دوباره دست يابد و او در خانه بماند؛ برانکو ايوانکوويچ طي مصاحبه‌اي اعلام کرد که تاکنون 80 درصد بازيکنان موردنظرش جذب شده‌اند

صاحب‌خبر -

شهرام اصغري
پس از اينکه پرسپوليس موفق شد با مهدي طارمي به توافق دوباره دست يابد و او در خانه بماند؛ برانکو ايوانکوويچ طي مصاحبه‌اي اعلام کرد که تاکنون 80 درصد بازيکنان موردنظرش جذب شده‌اند. از آن به بعد اتفاق بزرگي در پرسپوليس نيفتاد و به قولي بمب خاصي منفجر نشد. اصلا اين روزها فوتبال ما بمبي ندارد که منفجر شود. به فرض که کريم انصاري‌فرد يا مسعود شجاعي هم جذب پرسپوليس شده باشند مطمئن باشيد اتفاق مهمي نمي‌افتاد. انصاري‌فرد با اينکه بازيکن جوان ودر حال رشدي است اما ظاهرا خيلي زود اشباع شد و زياد شوق پيشرفت در سر ندارد. مسعود شجاعي هم که از دوران اوج خود فاصله گرفته است و او ديگر مثل سابق بازيکن ستاره به شمار نمي‌رود و با اينکه بازيکن باتجربه و بازيسازي است اگر مصدوم نباشد خوب بازي مي‌کند اما با اينکه در مقطعي نام او هم براي حضور در پرسپوليس مطرح شد اين امر اتفاق نيفتاد. محمد نوري کاپيتان باتجربه و جنگنده سرخپوشان هم از دست رفت و شرايط طوري رقم خورد که او تيم المسيمير قطر را به تيم فعلي پرسپوليس ترجيح داد. سيدجلال حسيني با اينکه هنوز هم از نظر هواداران يک ستاره به شمار مي‌رود و يکي از قوي‌ترين و با تعصب‌ترين مدافعان کشور است اما در ليست برانکو جايي نداشت.
محسن مسلمان گزينه سرشناسي بود که اخيرا جذب پرسپوليس شد و معلوم نيست او تا چه حد بتواند به پرسپوليس در فصل جديد کمک کند. لوکاماريچ هم که مثل هندوانه سربسته مي‌ماندو معلوم نيست چه اندازه بتواند به برانکو در پياده‌سازي برنامه هايش کمک کند. تکليف اومانيا هم که هنوز مشخص نشده است و به نظر مي‌رسد برانکو در همان 80 درصد خيالي يا واقعي‌اش استپ کرده باشد و با شروع مسابقات ليگ بايد او از عملکرد تيمش دفاع کند. نکته مهمي که در اين مقطع بايد مورد توجه قرار گيرد اين است که پروفسور ليست مورد نظرش که مي‌گويند به امضاي خودش و مديريت باشگاه هم رسيده را منتشر کند تا افکار عمومي در مورد آن قضاوت کنند که تا چه حد بازيکنان موردنظر برانکو جذب شدند يا نشدند. با اين وضع از فشار رواني هواداران روي تيم کاسته مي‌شود و سرمربي کروات سرخ‌ها راحت‌تر مي‌تواند به کارش بپردازد.

 

نظر شما