شناسهٔ خبر: 63588521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان چهاردهمین جشنواره دانشجویی حرکت در شیراز

چهاردهمین جشنواره دانشجویی حرکت با معرفی برترین ها در شیراز پایان یافت .

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،در جشنواره علمی دانشجویی حرکت در شیراز داوران پس از ارزیابی هزار فعالیت انجمن‌های علمی در ۱۳ بخش ، برگزیدگان را معرفی کردند .

رئیس مرکز حمایت از فعالیت  های علمی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت  : در این دوره از جشنواره ۸۷۹ فعالیت در قالب ۹۵  گزارش مستند به دبیرخانه جشنواره حرکت  ارسال شد که آثار ارسالی طی ۳ مرحله داوری در ۱۳ حوزه رقابتی انجمن علمی، فعالیت علمی خلاقانه، نشریه علمی، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع و کارآفرینی،بخش ویژه، انجمن پویا، دبیر، استاد مشاوره برگزیده و در پنج گروه فنی و مهندسی ، علوم انسانی ، هنر و معماری ، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی  ارزیابی و داوری شدند. 
به گفته فرامرزی رئیس مرکز حمایت از فعالیت  های علمی دانشجویان دانشگاه شیراز پس از مراحل داوری،  در نهایت ۴۶ اثر از بین همه آثار برگزیده و برای حضور در جشنواره ملی حرکت به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت معرفی شدند.

 در حال حاضر ۶۸ واحد انجمن علمی در دانشگاه شیراز فعال هستند که نزدیک به دو هزار نفر دانشجوی پژوهشگر و توانمند در این انجمن¬ها حضور فعّال و موثر دارند.

<div id="video-display-embed-code_10451637"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4061977/10451637?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما