شناسهٔ خبر: 6331927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ارائه خدمات سلامت در بيش از ۴۹۰ چادر سلامت

موج - رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر از مشارکت و استقبال بي نظير مردم کشورمان از ياري رساني و اهداي کمک‌هاي انسان دوستانه خود به مردم رنج ديده و بي دفاع يمن تقدير و تشکر کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، فرحناز رافع افزود: تا کنون مردم نوعدوست کشورمان در استان‌هاي مختلف کشور کمک‌هاي نقدي چشمگيري را از طريق جمعيت هلال احمر به مردم مظلوم يمن اهدا کردند.
وي عنوان کرد: با توجه به رسالت سازمان داوطلبان در راستاي کمک به آسيب ديدگان حوادث و محرومان جامعه و در حمايت از مردم مظلوم و مسلمان يمن از نخستين روزهاي شروع جنگ و درگيري با مشارکت حداکثري اعضا و داوطلبان جمعيت، کار جمع آوري کمک‌هاي نقدي مردم را آغاز کرد و در همين زمينه در مسيرهاي راهپيمايي روز قدس و همچنين در پايگاه‌هاي نمازجمعه سراسر کشور مبالغ قابل توجهي به صورت منسجم و هماهنگ از طريق جمعيت هلال احمر جمع آوري شد.
رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر برپايي يک هزار و 385 صندوق و 807 پايگاه جمع آوري کمک‌هاي مردمي جمعيت هلال احمر با مشارکت بيش از 2 هزار و 750 داوطلب در روز قدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: در همين راستا پزشکان و پيراپزشکان داوطلب در 449 چادر سلامت به ارائه خدمات بهداشتي و سلامت به راهپيمايان اين روز پرداختند.
رافع با بيان اين مطلب که روند جمع آوري کمک‌هاي مردمي هنوز به اتمام نرسيده و تا اطلاع ثانوي ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در همين راستا شماره حساب‌هاي 99999 نزد بانک‌هاي ملت، ملي، صادرات، رفاه کارگران، تجارت، مسکن، دي، سپه و شهر جهت اخذ کمک‌هاي ريالي مردم شريف و همچنين شماره حساب 999999 حساب ارزي (يورو) نزد بانک ملت و شماره 702070 حساب ارزي (دلار) نزد بانک ملي براي جذب کمک‌ها مفتوح مي‌باشند.

نظر شما