شناسهٔ خبر: 63296563 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

این گوشی‌های ردمی به زودی آپدیت سیستم عامل شیائومی HyperOS را دریافت می‌کنند

صاحب‌خبر -

به‌زودی ۷ مدل از گوشی‌های شیائومی آپدیت سیستم عامل HyperOS و اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد. هایپر او اس، جانشین MIUI شده است.

شیائومی با آپدیت بعدی گوشی‌هایش که سیستم عامل HyperOS است، خودش را آماده تحولی بزرگ در صنعت موبایل می‌کند. این آپدیت جدید،‌ یکی از موردانتظارترین تغییرات رابط کاربری در طول تاریخ فعالیت شیائومی است که هیجان زیادی را بین کاربران به‌راه انداخته است. هایپر او اس مجموعه‌ای از نوآوری‌ها را به همراه خواهد داشت که همگی یک هدف مشترک دارند و آن چیزی جز بهبود تجربه کاربری نیست.

بیشتر بخوانید:

شیائومی رسما از سیستم عامل جدید HyperOS رونمایی کرد

آپدیت سیستم عامل شیائومی HyperOS برای گوشی‌های ردمی آپدیت سیستم عامل شیائومی HyperOS برای گوشی‌های ردمی

این آپدیت به‌زودی برای گوشی‌های شیائومی عرضه خواهد شد. اما اگر از کاربران گوشی‌های برند زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی هستید هم می‌توانید آن را تجربه کنید. چرا که به‌زودی قرار است این بروزرسانی برای ۷ مدل از گوشی‌های ردمی نیز منتشر شود. این گوشی‌ها همگی با اندروید ۱۴ سازگار هستند؛ به‌همین خاطر هم هست که می‌توانند آپدیت هایپر او اس را دریافت کنند. اما نام آن‌ها چیست؟

  • ردمی نوت ۱۲ پرو 5G / ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس 5G
  • ردمی نوت ۱۲ اس
  • ردمی ۱۲ 5G
  • ردمی نوت ۱۲ 5G
  • ردمی نوت ۱۲ 4G
  • ردمی نوت ۱۲ 4G NFC
  • ردمی 12C

این گوشی‌ها در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ میلادی می‌توانند آپدیت HyperOS 1.0 را دریافت کنند. شیائومی تا آن زمان آزمایش‌های مختلفی را با کمک کاربران ثبت‌نام‌کننده در نسخه بتا روی این بروزرسانی انجام می‌دهد تا مطمئن شود بروزرسانی نهایی فاقد هرگونه باگ است و بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می کند.

هایپر او اس در کنار امکانات اختصاصی که دارد، از قابلیت‌های اندروید ۱۴ نیز بهره می‌برد. بنابراین شما می‌توانید انتظار داشته باشید امکاناتی که در نسخه بعدی اندروید وجود دارد هم به گوشی شما اضافه شود. اما اگر نمی‌خواهید تا زمان عرضه نسخه رسمی این آپدیت منتظر بمانید، ما در مقاله آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS روی گوشی‌های شیائومی به شما روشی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید این نسخه را روی گوشی‌تان نصب کنید و از صدها قابلیت مختلف استفاده کنید.

نظر شما