شناسهٔ خبر: 63279944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت تیراندازی مازندران انتخاب شد

مجمع انتخابات هیأت تیراندازی استان مازندران با حضور رئیس فدراسیون برگزار و بهروز اسکندرنیا با ۱۹ رای به‌عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد. 

در پایان این مجمع، بهروز اسکندرنیا با ۱۹ رای بعنوان رئیس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد. 

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع عمومی هیات تیراندازی استان، اظهار کرد: نیروهای قدر و قهرمانانی چون هانیه رستمیان در این هیات هستند که نشان از وزن و توان این هیات دارد.

وی افزود: تیراندازی یکی از ورزش‌های سفارش‌شده رسول اکرم است و نگاه دینی هم باید به آن داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه تیراندازی خواهشم آن است که با یک نگاه جدید تری ببینیم و در حوزه پروازی و بادی هم باید با جدیت کار را دنبال کنید.

رجبی بیان کرد: نزدیک به ۳۳ سالن نیمه کاره در استان داریم که نوید احداث و راه‌اندازی ۲۰ سالن در دهه فجر امسال را می‌دهیم.

وی عنوان کرد: ما برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از سوی آنان عنوان شده است.

این مسؤول گفت: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی برود، اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

رجبی اذعان کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه یک کشور را دارد و امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

*جلوگیری ورزش از صدها انحراف

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی هیات تیراندازی مازندران اظهار کرد: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده دارد.

وی افزود: خانم هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شدند و از افتخارات مازندران و کشور هستند که اهل استان مازندران هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما به رئیس جدید هیات تبریک عرض می‌کنیم و اکنون وضعیت این هیات یک وضعیت مطلوب است.

این مسئول ادامه داد: در بدو مسؤولیت بنده نیز با مشکلات فراوانی مواجه بودیم و اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

قربانی بیان کرد: قهرمانان ما یک سرمایه هستند و چند روزه به وجود نمی‌آیند و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به جوانان کشورمان خرج کنیم.

وی عنوان کرد: ورزش، کشور را از صدها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و... نجات خواهد داد و موجب نشاط در میان جوانان خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد.

این مسؤول گفت: مازندرانی‌ها در هر کجا ورود کردند سرآمد بودند و اکنون در ورزش هم همین‌گونه است.

قربانی بیان کرد: مسئول جدید در واقع حکم مسؤولیت می‌گیرد و در برابر هر رای مسؤول است و به دیگران، دین دارد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

نظر شما