شناسهٔ خبر: 63035860 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

آغاز فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی از امروز

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام در فراخوان جذب مدرس این دانشگاه برای سال ۱۴۰۲ از امروز شنبه ۲۹ مهر خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اصغر کشت کار،قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت ۲ هفته تا ۶ آبان ماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

 کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحد‌های استانی، جهت تامین نیاز‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و هم چنین رشته‌های جدید در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می‌باشد و جذب مدرس بصورت بومی در واحد‌های استانی صورت می‌گیرد.

دکتر کشت کار افزود: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری می‌باشد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳۸۰۹ نفر می‌باشد که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیاز‌های زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش‌های عالی علمی کاربردی از طریق واحد‌های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

دکتر کشت کار در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه تلاش می‌کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی، اعلام نماید تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش‌های اشتغال محور بهره‌مند شویم.

نظر شما