شناسهٔ خبر: 62940340 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تظاهرات اردنی‌ها در امان پایتخت این کشور در حمایت از فلسطینی‌های غزه

ده‌ها هزار نفر از مردم اردن پس از حمله شگفت آور حماس علیه اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین در مقابل مسجد الکلوتی در امان تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه رویترز، روز شنبه ده‌ها هزار نفر از مردم اردن پس از حمله شگفت آور حماس علیه اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین در مقابل مسجد الکلوتی در امان تظاهرات کردند. جنبش حماس روز شنبه بزرگ‌ترین حمله در سال‌های اخیر را علیه اسرائیل آغاز کرد. در این عملیات، نیرو‌های مسلح وارد چندین شهر اسرائیل شدند و چند هزار راکت از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شد. عملیات روز شنبه مهم‌ترین عملیات نظامی پس از جنگ ده روزه بین اسرائیل و حماس در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.  

<div id="video-display-embed-code_10242424"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006146/10242424?width=600&height=350"></script></div>


وائل السقا، معاون دبیر کل جبهه عمل اسلامی اردن : این عملیاتی منحصر به فرد است که از نظر زمان و گستردگی به خوبی طراحی شده بود. این عملیات رژیم صهیونیستی را حیرت زده کرد که با خودخواهی گمان می‌کرد می‌تواند مقاومت را محدود کند و آن را در جنین و غزه ضعیف‌تر کند. آن‌ها گمان می‌کردند غزه در خواب است. "

نظر شما