شناسهٔ خبر: 62884738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهپیمایی ساحل‌نشینان بوشهری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم

بوشهر-ایرنا- ساحل‌نشینان خلیج فارس در بوشهر پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم و حمایت قاطع خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، بوشهری‌ها در این راهپیمایی با طنین شعارهای "الله اکبر" و " مرگ بر اسرائیل" بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه رژیم کودک کش صهیونیستی طنین انداز کردند.

نمازگزاران بوشهری همچنین با ستایش عملیات غرورآفرین "طوفان الاقصی" حمایت قاطع خود را از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

بوشهری‌ها با محکومیت اقدام‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در بمباران ساکنان نوار غزه خواستار محکومیت این جنایت‌ها از سوی مجامع بین المللی و حقوق بشری شدند.

بوشهری‌ها در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردمی همراه شده بود یک صدا ضرورت توقف جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در بمباران ساکنان نوار غزه و امدادرسانی فوری به مردم جنگ زده فلسطین را فریاد زدند.

"اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد"، "غزه پیروز است، صهیونیزم نابود است"، " رزمنده فلسطین پیروزی ات مبارک / در این نبرد سنگین پیروزی‌ات مبارک"، " آزادی فلسطین، آزادی اسلام است" ، "حکومت اسراییل، خانه عنکبوت است/ این رژین پوشالی در حالت سقوط است" ، "اسراییل کودک‌کش، مرگت باد مرگت باد" و " نصرمن الله و فتح قریب، مرگ بر اسراییل دشمن فریب" از جمله شعارهای بوشهری‌ها در این راهپیمایی بود.

اهتزاز پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین پوستر سردار شهید سلیمانی از جلوه‌های ویژه این راهپیمایی بود.

عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا روز گذشته ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه چهار هزار نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز۲ هزار و ۷۴۱  نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

نظر شما