شناسهٔ خبر: 62796054 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

القسام: در چند جبهه به نبرد علیه اشغالگران ادامه می‌دهیم

فارس

سخنگوی گردان‌های القسام با تاکید بر پشتیبانی موشکی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های اشغالی، تأکید کرد: در چند جبهه به جنگ علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام، امروز یکشنبه، ۸ اکتبر اعلام کرد: ما از ملت خود در تمام میدان‌های ملی می‌خواهیم در این نبرد که در تاریخ جاودانه خواهد شد، شرکت کنند.

ابوعبیده افزود: فرماندهی القسام طی ساعاتی قبل، شب گذشته و سحرگاه امروز توانست تعدادی از نیروها را پایگاه‌های نظامی با دیگر نیروها جایگزین کرده و عملیات نفوذی جدیدی را برای پشتیبانی از مجاهدین با تجهیز چند جبهه انجام دهد.

سخنگوی القسام در ادامه ضمن تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت را با شلیک ۱۰۰ موشک در شهرک سدیروت حمایت کردیم، تاکید کرد: رزمندگان ما درگیر مبارزات شدید و قهرمانانه هستند و در چند جبهه به نبرد ادامه می‌دهند؛ مبارزاتی که باعث کشته و زخمی شدن نیروهای دشمن می‌شوند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه ۷ اکتبر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

سرهنگ «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که در حمله روز گذشته نیروهای حماس به اراضی اشغالی ۳۰ سرباز ارتش این رژیم کشته شده‌اند و شمار تلفات اشغالگران به ۳۵۰ نفر افزایش یافته‌ است.

نظر شما