شناسهٔ خبر: 6266370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

فردا تکليف نهايي کرار را مشخص مي کنيم

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: نمي گذاريم در ماجراي روزبه چشمي حق باشگاه استقلال ضايع شود.

صاحب‌خبر -

پرويز مظلومي در گفت و گو با کاپ، درباره شرايط تيمش اظهار داشت: تمرينات خوبي را انجام داديم. از بازيکنان واقعا تشکر مي کنم که شرايط خوب اردوي کردان را درک کردند. صبح و عصر در حال تمرين هستيم. از بازيکنان خواستيم فردا ساعت 8:30 صبح به کردان برگردند تا دور جديد تمرينات خود را آغاز کنيم.

وي ادامه داد: دو بازي دوستانه خواهيم داشت. دو شنبه و پنجشنبه هفته آينده. از افشارزاده هم دعوت کرديم به محل اردو بيايد تا از نزديک با بچه ها ديدار کند و کنارشان باشد.

سرمربي استقلال درباره آخرين شرايط کرار جاسم عنوان کرد: فردا تکليف نهايي کرار را مشخص مي کنيم. او بازيکن خوبي است و ما به اين بازيکن نياز داريم ولي بايد شرايط باشگاه را هم درک کند.

مظلومي در پاسخ به اين پرسش که آيا از نقل و انتقالات استقلال راضي است يا خير، بيان داشت: از آقايان نظري و اميري تشکر مي کنم. حداکثر بازيکنان مورد نياز مرا جذب کردند. يک هافبک و مهاجم برزيلي را هم جذب مي کنيم و بدين صورت نقل و انتقالات ما پايان مي يابد.

وي درباره شرايط روزبه چشمي خاطرنشان کرد: چشمي قرارداد دارد و بازيکن استقلال است. مالک باشگاه صباي قم تغيير کرده و عرف اين است که بايد با مديرعامل باشگاه صحبت کنند. ما نمي گذاريم حق استقلال تضعيف شود.

مظلومي با اشاره به وضعيت بهنام برزاي گفت: من مخالف انتقال برزاي به ختافه اسپانيا هستم. او جوان آينده داري است و بايد در استقلال بماند. او مي تواند پيشرفت کند.

سرمربي استقلال درباره يعقوب کريمي افزود: براي کريمي 48 ساعت ديگر منتظر مي مانيم. دوست دارم در استقلال بماند چون بازيکن خودم بوده اما بايد وضعيتش را روشن کند.

نظر شما