شناسهٔ خبر: 6255960 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت های ترافیکی روز قدس در ارومیه اعلام شد

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس، محدودیت های ترافیکی ویژه ای همچون سالهای گذشته در مسیرهای منتهی به راهپیمایی در ارومیه اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور، 9 مسیر منتهی به مسیرهای راهپیمایی در ارومیه از هشت صبح روز جمعه دارای محدودیت ترافیکی خواهند بود و اجازه تردد خودرو در این مسیرها داده نمی شود.

وی اضافه کرد: چهارراه مدنی - مطهری به میدان ولایت فقیه، میدان چی چست به میدان ولایت فقیه، میدان دفاع مقدس به میدان ولایت فقیه، میدان وحدت به میدان دفاع مقدس، ابتدای خیابان گلدیس به سمت مصلا، تقاطع عطایی - امام به سمت میدان ولایت فقیه، چهارراه بعثت باکری به سمت سه راه منتظری و ابتدای خیابان محراب به سمت میدان دفاع مقدس شامل محدودیت های ترافیکی می شوند.

وی اظهار کرد: علاوه بر ترددکنندگان، ساکنان این مسیرها که خودرو دارند نیز باید پیش از آغاز محدودیت های ترافیکی، خودروهای خود را به محل مناسبی انتقال دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که شهروندان با ماموران پلیس راهور همکاری های لازم را داشته باشند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور صبح فردا (جمعه) در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود.

8137/2093

نظر شما