شناسهٔ خبر: 62556510 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زاکانی: مشکل برق پایدار مترو پرند رفع شد

شهردار تهران درباره مشکل برق مترو پرند گفت: مشکل برق مترو در این خط برطرف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز دوشنبه ۳ مهر در نشست ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ که در معاونت حمل و نقل ترافیک در جمع خبرنگاران درباره تاخیر در افتتاح مترو پرند اظهار داشت: تاخیری در منابع داشتیم اما مشکل اصلی عدم انشعاب برق پایدار در مترو پرند بود.

به گفته وی، اینکه مدیران برق ادعا کردند که شهرداری همکاری نکرده است، حرف درستی نبود و مجوز انشعاب گیری برق مترو پرند روز شنبه یکم مهر امسال انجام شد.

شهردار تهران تاکید کرد: ۲ بانده کردن مسیر خط مترو پرند از اقدامات مهمی بود که از سوی شهرداری تهران انجام شد و این خط اصلا مشکل زیرساختی ندارد. 

وی بابیان آنکه امسال در حوزه زیرساختی شرایط قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست، اضافه کرد: به عنوان مثال میزان مرمت آسفالت معابر در شش ماه نخست امسال یک و نیم برابر از میانگین سال‌های گذشته بیشتر بوده‌است و در این بازه زمانی حدود یک میلیون تُن آسفالت در سطح معابر ریخته شده‌است.

 زاکانی ادامه داد: علاوه بر این ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز افزایش پیدا کرده است و اکنون ۲ هزار و ۴۷ اتوبوس در شهر تهران فعال است. همچنین ما سعی کردیم با اورهال و بازسازی وسایل، حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها را داشته باشیم که در نتیجه آن برای آغاز سال تحصیلی ۱۲ رام قطار وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می‌شود. 

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری پیرامون تمهیدات اندیشه شده برای کودکان استثنائی گفت: سال گذشته در رابطه با تامین سرویس کودکان استثنائی به واسطه ناهماهنگی دستگاه‌های مختلف مشکلاتی داشتیم، اما این چالش امسال با به کارگیری خودرو سرویس مدارس برطرف شده‌ است.

انتهای پیام/ 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما