شناسهٔ خبر: 62381366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشهد الرضا، سیاهپوش رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع)

مشهد الرضا امروز در رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) سوگوار و سیاه پوش است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) از دور و نزدیک خود را به مشهدمشهد الرضا سیاهپوش رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع) مقدس رسانده اند تا در جوار ثامن الحجج (ع) سوگواری و عزاداری کند.
 
خیل عاشقان عزادار  سوگوار به مناسبت این ایام و همچنین شهادت امام رضا (ع) همچنان به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند تا به جمع دیگر عزاداران بپیوندند و جلوه های بی بدیل از ارادت بی پایان به آل الله را جلوه گر سازند .
 
ارادتمندانی که برای عرض تسلیت به محضر حضرت زهرا(س) و حضرت ولی عصر (عج) رو به سوی مشهد مقدس نهاده اند تا  دور  از مدینه النبی و قبرستان بقیع غم دل در صحن و سرای رضوی بگشایند.
 
به همین مناسبت امروز در حریم ملائک پاسبان رضوی ویژه برنامه سالروز رحلت رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)،با عنوان  اجتماع عظیم عزاداران نبوی و حسنی برگزار می‌شود.
 
این اجتماع ساعت ۱۲  ظهر در صحن پیامبر اعظم (ص) با حضور هیئتهای مذهبی و مردم ولایتمدار مشهد مقدس و زائران رضوی  همراه با مداحی و سینه زنی مداحان اهل بیت (ع) آقایان ابراهیم احمدی و امیر کرمانشاهی اجرا خواهد شد.
 
 

نظر شما