شناسهٔ خبر: 62305518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت ۳۷۷ خبرنگار نوجوان در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

۳۷۷ نوجوان در فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران نوجوان ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

رقابت ۳۷۷ خبرنگار نوجوان در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای نوجوانان علاقمند به فعالیت در این رویداد بین‌المللی به عنوان خبرنگار در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور به پایان رسید، گفت: ۲۶۱ دختر و ۱۱۶ پسر در این فراخوان که ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال بود، ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد متقاضی حکایت از رشد سه برابری شمار ثبت‌نام‌کنندگان در مقایسه با جشنواره سی و چهارم با ۱۱۵ نفر دارد.
بهناز عابدی افزود: با پایان مهلت ثبت‌نام، جزوه آموزشی در اختیار این افراد قرار گرفته است تا با مطالعه آن بتوانند در آزمون شرکت کرده و به سوالات پاسخ دهند.
وی با اشاره به اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان جشنواره سی و پنجم در روز ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد، گفت: این آزمون به صورت غیرحضوری و برخط خواهد بود و پس از آن، اگر تعداد منتخبان بیشتر از حد نصاب ظرفیت مورد نیاز باشند، مرحله مصاحبه و همچنین سوابق افراد نیز در دستور کار کمیته قرار می‌گیرد.
به گفته مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در پایان ۴۰ خبرنگار نوجوانی که بیشترین توانمندی و استعداد در حوزه خبر و سینما را دارند، جذب این کمیته می‌شوند و تا پیش از آغاز رسمی جشنواره (۱۵ مهر)، در قالب کارگاه‌های مختلف، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما