شناسهٔ خبر: 62293234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

کالاهای مورد نیاز زائران با نرخ مصوب باید عرضه شود

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه‌ها باید نظارت‌های لازم را داشته باشند تا کالای مورد نیاز زائران با نرخ‌های مصوب در اختیار آنان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور روسای کمیته‌های این ستاد، در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: نظارت محسوس و نامحسوس در اطراف حرم مطهر رضوی باید به‌ صورت شبانه‌روزی تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد. 

وی افزود: هدف از این نظارت‌ها این است که اجحافی در حق زائران صورت نگیرد و فروشندگان، کالاهای اساسی را با نرخ‌های رسمی و مصوب به مشتریان ارائه کنند. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تامین کالاهای ضروری زائران تصریح کرد: ذخیره‌سازی و توزیع کالاها در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتما باید در حوزه اقلامی مانند گوشت و مرغ ذخیره کافی داشته باشیم تا با توجه به نیاز بازار، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد. 

وی ادامه داد: همچنین موضوعات بهداشتی، به خصوص در حوزه تامین یخ و آب باید مورد توجه دستگاه‌ها باشد. 

نظری خاطرنشان کرد: کمیته‌های چهارده‌گانه این ستاد باید آماده هرگونه تصمیمات فوری، مدیریت و تدبیر باشند. همچنین نیاز داریم تا تبلیغات شهری، محیطی، مجازی و... به گونه‌ای باشد که زائران با آگاهی و اطلاع بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

نظر شما