شناسهٔ خبر: 6222493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بيانيه ستاد اجرايي به مناسبت روز جهاني قدس

صاحب‌خبر -
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیانیه ای را به مناسبت روز قدس منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش «تابناک» متن این بیانیه به شرح ذیل است: روز جهاني قدس امسال مصادف با حملات بي رحمانه رژيم آل سعود به مردم مظلوم يمن و كشتار كودكان و زنان اين كشور است .رويدادهاي اسفبار كنوني منطقه و جهان به وضوح نشان مي دهد كه اعلام روز جهاني قدس، نه يك حركت انفعالي و نمادين بلكه طرح و برنامه اي هوشمندانه و دورانديشانه و راهبردي در مسيراتحاد، بيداري و بسيج عموم آزادگان و موحدان به ويژه امت اسلامي براي مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بين المللي و در راس آنها آمريكا و صهيونيسم جهاني بود.

رژیم صهیونیستی بدنبال تصرف قدس و مسجدالاقصی و تضعیف هرچه بیشتر فلسطینی ها ست.همه ملتهای اسلامی و همچنین علماء باید از دولتهای خود مسئله فلسطین را مطالبه و پیگیری کنند.

برهمين اساس ستاد اجرايي فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست  و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.


نظر شما