شناسهٔ خبر: 62189662 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عبدالملکی: افتخار میزبانی ۲۰ هزار زائر کربلا سعادت بزرگی است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از موکب ایستگاه اول راه کربلا در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الله عبدالملکی افزود: فلسفه وجودی مناطق آزاد در دولت سیزدهم، گام برداشتن براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

عبدالملکی در بازدید از موکب ایستگاه اول کربلا با نمایندگان ۲۰۰ خادم داوطلب و بسیجی این موکب که به صورت ۲۴ ساعته از دوم شهریورماه خدمت رسانی به زوار زمینی عازم کربلای معلی را آغاز کرده اند دیدار و گفتگو کرد.

وی در بازدید از این موکب گفت: برقراری چنین موکبی در شروع مسیر زمینی کربلا در داخل کشور بسیار جالب توجه است. منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان ۵ سال است متولی این موکب هستند و به زائرین خدمت رسانی می کنند.

** عبدالملکی: افتخار میزبانی ۲۰ هزار زائر کربلا سعادت بزرگی است

مشاور رئیس جمهور افزود: در این منطقه ویژه اقتصادی هر شب به طور میانگین به بیست هزار نفر از زائران حسینی خدمات متنوع فرهنگی، رفاهی ارائه می دهند که این سعادت بزرگی است. در این منطقه ویژه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اربعین را یک جا می‌بینیم.

عبدالملکی همچنین در خصوص منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان نیز گفت: در این منطقه ویژه اقتصادی، زیرساخت‌های بسیار خوبی فراهم شده که این ظرفیت می تواند جهش اقتصادی خوبی را در نزدیکی پایتخت در حوزه تجارت، گردشگری، ورزش و حوزه‌های دیگر رقم بزند.

وی افزود: وجود چنین منطقه ویژه اقتصادی در آزاد راه تهران ـ ساوه، فضای متفاوتی ایجاد کرده و اقدامات بزرگی در این منطقه صورت گرفته که بخش زیادی از این اقدامات در زیرزمین یا کف زمین انجام شده است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهارداشت: این منطقه ویژه اقتصادی از زیرساخت‌های بسیار خوبی برای ایجاد یک شهر پایدار برخوردار است. فضا برای حضور سرمایه‌گذاران مهیا است، همکاران این منطقه به خوبی توانستند از امکاناتی که در اختیارشان قرار گرفته است به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

نظر شما