صاحبخبر - به گزارش خبرگزاري موج، تغييرات اعمال شده در لوگوي جديد فيسبوک چندان عمده نيستند و صرفا لوگوي قديمي به شکلي کمتر متمايز نسبت به قبل تايپ شده و مهمترين وجه تمايز، تغيير حرف "a" به "ɑ" است.
در لوگوي جديد همچنين فضاي رنگ سفيد بيشتر و حروف باريک تر شده که احتمالا تلاشي براي خواناتر شدن لوگو در گوشيهاي همراه داراي وضوح کمتر است.
جاش هيگينز از مسوولان فيس بوک ميگويد: اين شرکت تصميم گرفت لوگوي خود را بهروزرساني کند تا حس دوستانهتر و ملموستري را به کاربر القا کند.
وي افزود: بسياري از تغييرات مورد بررسي قرار گرفت اما در نهايت ظاهر ساده و آشناي لوگوي قبلي ترجيح داده شد و صرفا تغييرات کمي در آن اعمال شد.
هويت جديد فيسبوک به زودي در سايتهاي مختلف اين شبکه اجتماعي و اپليکيشنهاي آن ظاهر خواهد شد.∎
نظر شما