شناسهٔ خبر: 61790647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فیلمبرداری فیلم کوتاه "مو" در ارومیه به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «مو» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بهنام درویش‌پور» در انجمن سینمای جوان ارومیه به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «مو» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بهنام درویش‌پور» در انجمن سینمای جوان ارومیه به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: «با اتفاقات روزمره در یک مجتمع مسکونی، سوءتفاهمی پیش می‌آید که پرده از یک راز برمیدارد».

مهدیه ظفرمند، فروغ کنعانی، حبیب فرهمند، سامان حسن‌زاده، محمدرئوف حسین‌زاده و روسا اسماعیل‌وند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل «مو» عبارتند از:

دستیار کارگردان: مریم صمدی، مدیر فیلمبرداری: فریدون طالبی، منشی صحنه: نگین بهادر، صدابردار: بهرام پرهوده، دستیاران تصویر: سارو حیدری، محمد پورجعفر و فرزاد فتحی‌زاده، طراح صحنه و لباس: بهنام درویش‌پور، دستیار صحنه: مهراب امان‌پور، گریم: آیسان محمدی، عکاس: یوسف یوسفی، امور فنی : مهراب امان‌پور، تدارکات: افشین قوچوزاده، مدیرتولید: سروناز صمدی، مجری طرح: احسان مهدیان

سازندگان فیلم در تلاش هستند فیلم را برای نمایش در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی آماده کنند.

بهنام درویش‌پور از سال 1390 وارد عرصه فیلمسازی شده و تا پیش از این 3 فیلم کوتاه «آوازی دیگر»، «اتاق امیر» و «ژیوار» را در کارنامه خود داشته است.

لینک کوتاه لینک کپی شد
نرم افزار موبایل ایلنا

نظر شما