شناسهٔ خبر: 6171151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یونیورسیاد/

سرپرست تیم قایقرانی دانشجویان : تیم دختران شرایط بهتری برای رسیدن به فینال دارد

گوانگجو-ایرنا-سرپرست تیم قایقرانی در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان جهان(یونیورسیاد) گفت: تیم روئینگ دختران دانشجو فراتر از انتظار در این مسابقات حضور یافت و شرایط بهتری برای رسیدن به فینال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کره جنوبی ، فرحناز امیرشقاقی امروز ( یکشنبه ) درباره آخرین وضعیت تیم روئینگ دختران دانشجو در یونیورسیاد گفت: در روز نخست دختران عملکرد فوق العاده ای داشتند و فراتر از انتظار عمل کردند تا راهی نیمه نهایی شوند.
نازنین ملایی و نازنین رحمانی نمایندگان ایران در قایقرانی دو نفره سبک وزن دو پاروی زنان و حمیرا برزگر در سبک وزن دو پاروی تک نفره به مرحله نیمه نهایی رسیدند.
وی در ادامه به عملکرد تیم مردان در این رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: عملکرد این تیم پایین تر از دختران بود و ما انتظار داشتیم بهتر از این باشند.
در قایقرانی سبک وزن دو پاروی مردان، خشایار عباس زاده و مسعود فتحی در رقابت ها دو نفره مردان در گروه خود چهارم شدند و به شانس مجدد راه یافتند.
سرپرست تیم قایقرانی دانشجویان در عین حال اظهار داشت: در حال حاضر دختران شرایط بهتری برای رسیدن به فینال دارند و نازنین ملایی به فینال B صعود کرده است و عصر امروز شرایط حضور وی در فینال A مشخص می شود.
مسابقات ورزشی دانشجویان جهان تا 23 تیرماه در کره جنوبی ادامه دارد.
ورزشی**1828**9250**1581

نظر شما