شناسهٔ خبر: 61607730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف خودرو مسروقه قبل از اطلاع مالک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کمتر از ۳ ساعت خبر داد و گفت: خودرو مالباخته بامداد سرقت می‌شود و قبل از بیدار شدن مالک خودرو از خواب به وی تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

کشف خودرو مسروقه قبل از اطلاع مالکبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنی و پوشش دهی انتظامی در خیابان علائین شهرری به یک مرد ۳۵ ساله که با یک دستگاه خودرو پراید در حال پرسه زنی در خیابان بود مشکوک می‌شوند.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو به محض مشاهده ماموران از محل متواری می‌شود، افزود: ماموران خودرو را متوقف می‌کنند و در بازدید اولیه از داخل خودرو آلات و ادوات بازکردن درب خودرو مشاهده می‌شود و همین موضوع توجه ماموران را به خود جلب می‌کند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران برای بررسی بیشتر راننده را به همراه خودرو به کلانتری منتقل می‌کنند و پس از تحقیقات مشخص می‌شود که خودرو ساعتی قبل از محدوده سیزده آبان سرقت شده است.

­

سرهنگ طرهانی افزود: ماموران با مالباخته تماس می‌گیرند و وی می‌گوید از سرقت خودرو اطلاعی ندارد و سریعا به محل پارک خودرو خود می‌رود و مشاهده می‌کند خودرو وی سرقت شده است.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۳ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای شهرری اعزام شد.

نظر شما