شناسهٔ خبر: 61264971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از طرح های محیط زیستی چناران

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از محل ساخت پاسگاه محیط بانی هزار مسجد و طرح پروژه تکمیل فضای زیست محیطی شهرستان چناران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی دربازدید مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از طرح های محیط زیستی چناران بازدید از این طرح ها گفت: در منطقه حفاظت شده هزار مسجد با توجه به ضرورت افزایش ضریب حفاظتی و غنای زیستی که در این مناطق وجود دارد، ساخت پاسگاه محیط بانی امری ضروری و حیاتی تشخیص داده شد.

مهدی اله پور افزود: با پشتیبانی‌های اداره کل حفاظت محیط زیست و همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چناران و با تأمین اعتبار از محل منابع ملی عملیات اجرایی پاسگاه محیط بانی این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: این پاسگاه در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده هزار مسجد و در زمینی به مساحت ۱۲۶۰ متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد و امیدواریم تا پاییز سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: این پاسگاه محیط بانی در یکی از راه‌های مواصلاتی اصلی منطقه حفاظت شده هزار مسجد ساخته خواهد شد

مهدی اله پور گفت: همچنین پرونده تکمیل ساختمان فضای زیست محیطی شهرستان چناران از محل اعتبارات مصوب و ابلاغی سال ۱۴۰۱ سفر رئیس جمهور محترم به استان، به صورت استانی تأمین و پس از مسیر مراحل ماده ۲۳ قانون، برای اجرا به پیمانکار تحویل شده است.


نظر شما