شناسهٔ خبر: 61125702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سند هویتی آیت الله اوحدی در زیرکوه رونمایی شد

در دومین اجلاسیه طلاب و علمای شهرستان زیرکوه، با حضور جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری از از سند هویتی آیت الله اوحدی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان-امام جمعه زیرکوه- امروز (۱۵ تیر) در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی اظهار داشت: حضرت آیت الله اوحدی از علمای شاخص کشور بوده اند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اما متاسفانه تا به حال در جهت معرفی شخصیت ایشان به نسل های جدید غفلت کرده بوده ایم و از این انسان های بزرگ یادی نکردیم و باید شخصیت هایی همچون آت الله اوحدی را به نسل های جدید معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام صباغیان ادامه داد: از رییس جمهور، رییس مجلس فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه تشکر می کنیم که پیام های خودشان را برای این اجلاسیه ارسال کرده اند و به این اجلاسیه توجه ویژه داشتند و این نشان دهنده بزرگی و اهمیت معرفی شخصیت آیت الله اوحدی است.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز وظیفه ما در قبال دین از همه تاریخ سنگین تر است، افزود: امروز جنگ پیچیده فرهنگی برای ما اتفاق افتاده است و ما باید خودمان و فرزندانمان را برای مقابله با این جنگ آماده کنیم چرا که دشمن فرهنگ و هویت ما را نشانه گرفته است.

 

وی تاکید داشت: در این میدان جنگ، مرکز فرماندهی محراب و مسجد است و بزرگترین هدف ما از این اجلاسیه این است که در شهرستان زیرکوه برای مسائل فرهنگی برنامه ریزی نماییم و مقام معظم رهبری فرموده اند همه چیز ذیل فرهنگ است و این وظیفه همه مسئولین را در قبال امور فرهنگی سنگین تر می کند.

 

گفتنی است؛ در حاشیه دومین اجلاسیه طلاب و علمای شهرستان زیرکوه، با حضور استاندار خراسان جنوبی و مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، از سند هویتی آیت الله اوحدی رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/573

نظر شما