شناسهٔ خبر: 6112233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

دايي و قلعه‌نويي گزينه‌ پيکان نيستند

صاحب‌خبر -

مديرعامل باشگاه پيکان تهران ضمن احترام به مربيان مطرحي همچون علي دايي و امير قلعه‌نويي اعلام کرد اين باشگاه براي جذب اين دو مربي برنامه‌اي‌ ندارد. به گزارش مهر، محمود شيعي‌، در مورد انتخاب سرمربي آينده تيم فوتبال پيکان، ضمن بيان مطلب فوق گفت: قرار است نشست هيات مديره باشگاه روز شنبه هفته آينده برگزار شده و در آن جلسه در خصوص سرمربي آينده تيم فوتبال پيکان بحث و بررسي صورت گيرد.

وي با اشاره به اينکه سرمربي پيکان تا روز يکشنبه هفته آينده انتخاب مي‌شود، افزود: برخلاف اخبار مطرح شد و ضمن احترام به مربياني همچون علي دايي و امير قلعه‌نويي، بايد اعلام کند باشگاه پيکان براي جذب اين دو مربي برنامه‌اي‌ ندارد و خبرهاي مطرح شده در اين خصوص صحيح نيست.

مديرعامل باشگاه پيکان تهران در مورد اينکه آيا از دست دادن زمان بيش از اين به ضرر اين تيم نيست؟ يادآور شد: اين مساله درست است اما از امروز تمرينات تيم زير نظر مرتضي‌زاده مربي تيم اميد پيکان آغاز مي‌شود و ما به بازيکناني که قرارداد 2-3 ساله دارند و برخي از نفرات اميد و جوانان باشگاه اعلام کرديم در اين تمرين شرکت کنند.

وي در مورد جذب بازيکنان جديد خاطرنشان کرد: باتوجه به سياست جوانگرايي و کسر بودجه باشگاه، امسال قصد داريم با استفاده از جوانان آينده‌دار، نه نفرات پا به سن گذاشته، در ليگ پانزدهم شرکت کنيم، بازيکناني که در آينده به درد باشگاه پيکان بخورند. همچنين هدف‌مان در فصل آينده حفظ سهميه تيم و کسب نتايجي در شان نام پيکان است. شيعي در پايان در مورد بيانيه باشگاه مس کرمان هم گفت: عليرضا صالحي رئيس کميته استيناف در مصاحبه خود اعلام کردند که اعتراض مس محلي از اعراب ندارد زيرا بازي پلي‌آف برگزار شده است. البته منتظر اعلام راي کامل کميته استيناف هستيم زيرا اين راي 6 صفحه‌اي بوده و تنها بخشي از آن منتشر شده است. آنطور که شنيديم در اين راي در خصوص همه اين موارد توضيح کامل داده شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما