شناسهٔ خبر: 61032889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیل مجمع خیران سلامت خوی

کمک ۱۳ هزارمیلیاردتومانی خیران به بخش سلامت کشور

خیران مجمع سلامت، بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان به تکمیل وتوسعه زیرساخت‌های بخش سلامت کشور کمک کرده اند

صاحب‌خبر -

کمک ۱۳ هزار میلیارد تومانی خیران به بخش سلامت در کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اذربایجان غربی، مجمع خیران سلامت با هدف ساماندهی فعالیت خیران در حوزه سلامت، در شهرستان خوی تشکیل شد

در این مجمع که با حضور خیران نیک اندیش حوزه سلامت برگزار شد رئیس مجمع و اعضای انرا با رای خیران معرفی شدندو این مجمع فعالیت خود را بصورت سازمان یافته آغاز کرد.

دکتر حبیب زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی درنخستین جلسه این مجمع تشکیل انررا در ساماندهی و توسعه فعالیت خیران برای کمک به زیر ساختهای حوزه سلامت بسیار مهم دانست و گفت : خیران در دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیر ساختهای سلامت و کمک به این بخش و تامین تجهیزات بیمارستانهای این شهرستان سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود : خیران خویی در حال حاضرساخت 3 خانه بهداشت و مرکز سلامت را با سرمایه گذاری کامل در دست ساخت دارند. 

معاون امور استانهای مجمع خیران سلامت وزارت بهداشت و درمان گفت : در ۳۳۰ نقطه کشور مجمع خیرین سلامت تشکیل شده و بیش از ۱۵۰ هزار خیر دراین مجامع برای تکمیل زیر ساختهای حوزه سلامت کشور فعالیت و همکاری می کنند.

وی افزود : خیران در سالهای اخیر در تکمیل طرحهای نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در کشور کامهای بلندی برداشتند.

دکتر اسماعیل غنیان تصریح کرد : خیران از بدو تاسیس این مجمع به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان به تکمیل وتوسعه زیرساختهای بخش سلامت کشور کمک کرده اند.

وی  ساخت دانشکده ، خوابگاه دانشجویی و کمک به طرحهای پژوهشی را از اولویت برنامه های این مجمع در تعامل و همکاری این مجمع با خیران درسالجاری اعلام کرد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این مجمع با تقدیر از مشارکت خیران در توسعه فعالیتهای بهداشتی و تکمیل زیر ساختهای حوزه سلامت گفت : کمک به تجهیز بیمارستانهای شهرستان خوی به امکانات جدید باید درذستور کار این مجمع قرار گیرد.

در این مراسم همچنین از کتاب سفیران مهربانی خوی و معرفی خیرین سلامت این شهرستان رونمایی شد.

در شهرستان خوی ۲۴۳ خیر برای تکمیل زیر ساختهای حوزه سلامت در فعالیت می کنند.

 

 

<div id="video-display-embed-code_9830220"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3900212/9830220?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما