شناسهٔ خبر: 60862047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت شتاب دهی به طرح نهضت ملی مسکن خوزستان

معاون استاندار خوزستان شتاب دهی به اقدامات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن را از مطالبات مدیریت استان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، جلسه قرارگاه مسکن با موضوع آخرین وضعیت اقدامات بانک‌ها و وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر به ریاست خانچی معاون استاندار در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد.

ضرورت شتاب دهی به طرح نهضت ملی مسکن خوزستان

در این جلسه خانچی شتاب دهی به اقدامات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن را از مطالبات مدیریت استان خواند و افزود: در صورت انجام تعهدات بانک‌ها در نهضت ملی مسکن به عنوان کلان پروژه دولت سیزدهم شاهد رونق ساخت‌وساز مسکن خواهیم بود باید پیگیری مستمر در خصوص شتاب به پرداخت تسهیلات از بانک‌های عامل انجام پذیرد.

خانچی بانک‌ها نقش بی بدلیل در شتاب دهی به طرح نهضت ملی مسکن را دارند که متاسفانه برخی بانک‌ها با سرعت بسیار کندی با این طرح همراهی می‌کنند و موجب کاهش سرعت ساخت و ساز مسکن و احیای بافت‌های فرسودی شهری شده اند.

خانچی در این جلسه به مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های مستمر در این خصوص در حال انجام می‌باشد و در خصوص تخصیص زمین در بعضی از شهر‌ها انجام پذیرفته و در حال انجام آغاز عملیات اجرایی می‌باشیم.

وی افزود: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر باید پیگیری جدی در این خصوص انجام دهند و با هماهنگی‌ها بین دستگاهی شتاب انجام عملیات اجرایی در این شهر‌ها شتاب بگیرد.

خانچی افزود: نظارت مستمر کارشناسان و نشست قرارگاه بصورت مستمر و پیگیری در خصوص شتاب دهی در انجام نهضت ملی را دستور کار داریم و امیدواریم در آینده نزدیک با شکل دهی قرارگاه جهادی مسکن شاهد برطرف شدن مشکلات اجرایی طرح و شتاب گیری ساخت و ساز مسکن در استان باشیم.

نظر شما