شناسهٔ خبر: 60452159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان:

باید سواد رسانه‌ای‌ مردم بالاتر برود

پریسا زنگنه منش

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: از اکنون باید برای آینده پیش رو در بحث آموزش رسانه‌ای اقدامات خوبی انجام داد.

صاحب‌خبر -

مریم مراداسکندری در جلسه هفته عفاف و حجاب که امروز هشتم خردادماه به میزبانی سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، خطاب به رسانه‌ها، اظهار کرد: هم در کنار مردم بودن شما و هم رساندن اهداف نظام و انقلاب به صراحت، سادگی و پاکی کامل به گوش مردم رساندن اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: خدا را شکر رسانه‌های ما همیشه پیشتاز بودند و هر چند در حادثه‌ای مثل متروپل گفته می‌شود که رسانه‌های استان در ابتدا عقب ماندند اما حادثه متروپل یک جنگ روانی خاص بود که ناخواسته وارد آن شدیم و من معتقدم با درایت بزرگان استان آن حادثه را پشت سر گذاشتیم. هر چند امسال در اولین سالگرد این حادثه اتفاقاتی رخ داد که خدا را شکر آن‌ها را نیز پشت سر گذراندیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: انتظار از بانوان رسانه این است همان عهد خواهری که در خانواده‌ها بر عهده دارند در حوزه رسانه نیز برقرار باشد و باید بتوانیم سواد رسانه‌ای‌مان را بالاتر ببریم. ظرفیت رسانه خوزستان بالا است و انتظار می‌رود خانم‌های رسانه نیز در این امر پیشتاز باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن کانون خانواده‌ها و دختران ما را هدف قرار داده است و اگر از قبل این آمادگی را داشتیم و تبعات احتمالی را می‌سنجیدیم شاید به گرفتاری‌های فعلی دچار نمی‌شدیم. من معتقدم از اکنون هم می‌شود برای آینده پیش رو در بحث آموزش رسانه‌ای اقدامات خوبی انجام داد زیرا از این طریق می‌توان مردم را آموزش داد تا در نهایت به جایی نرسیم که گرفتاری‌های گذشته تکرار شود. این رسالت بر عهده خبرنگاران و رسانه‌ها است و باید مثل قبل و بیشتر از آن همت شود و نگذارند تنها خبرهای منفی از استان خوزستان به کشور مخابره شود و باید رسانه‌ها بسیجی‌وار کار کنند. خبرنگاران می‌توانند دست یاری مسئولان باشند.

انتهای پیام

نظر شما