شناسهٔ خبر: 6040316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ نگاهي به خريدهاي انجام شده و احتمالي پرسپوليس

سرخ پوشان براي حضور قدرتمندانه در فصل آينده برنامه‌هايي را در دستور کار قراردادند و طي روز‌هاي گذشته توانستند با چند بازيکن مد نظر خود قرارداد ببندند.

صاحب‌خبر -

مهيار اسعد
سرخ پوشان براي حضور قدرتمندانه در فصل آينده برنامه‌هايي را در دستور کار قراردادند و طي روز‌هاي گذشته توانستند با چند بازيکن مد نظر خود قرارداد ببندند.

بهينه سازي جناحين
برانکو بيش از هر چيز به مدافعين راست و چپ خود توجه کرده و براي بازيکنان اين پست گزينه‌هاي مختلفي را به باشگاه ارائه داده است. رامين رضائيان با پرسپوليس قرارداد بست تا خيال برانکو از جناح راست راحت شود. اين بازيکن فصل گذشته در راه آهن عملکرد خيره کننده‌اي از خود بر جاي گذاشت و با توجه به ضعف سرخ‌پوشان در اين جناح مي‌توان گفت خريد مناسبي انجام شد. پرسپوليس پس از آنکه حسين ماهيني را از دست داد هميشه در اين پست با مشکلاتي مواجه بود و خريد بابک حاتمي نيز نتوانست اين مشکلات را حل کند و بايد ديد رامين رضائيان چه خواهد کرد. در جناح چپ نيز سرخ پوشان با مشکلاتي دست و پنجه نرم مي کردند و گزينه‌هايي نظير مهرداد جماعتي براي اين پست مطرح شده اند. اگر چه هنوز توافقي ميان اين بازيکن با پرسپوليس شکل نگرفته است ، اما مي توان گفت که خريد در اين پست از ضروريات سرخ‌پوشان محسوب مي شود. بايد ديد طي روز‌هاي آينده پرسپوليس چه بازيکني را براي اين پست به خدمت مي گيرد .

محکم کردن جلوي مدافعين
در فصل گذشته پس از آنکه سرخ پوشان رضا حقيقي را از دست دادند، از گزينه‌هايي نظير مهرداد کفشگري و احمد نوراللهي استفاده کردند و براي فصل آينده برانکو نظر مساعدي براي جذب کاميابي نيا نشان داد و اين بازيکن با عقد قراردادي رسما سرخ پوش شد. بايد ديد برانکو تا چه ميزان به کاميابي نيا اعتقاد دارد و آيا اين بازيکن مي‌تواند موجب شود تا جلوي مدافعين سرخ پوشان امن شود يا خير. مسلما پرسپوليسي‌ها براي اين پست نياز به تقويت داشتند ، اما آن چيز که مهم است ، شناخت مناسب از مهره‌هاي به خدمت گرفته شده است. کمال کاميابي نيا فصل گذشته در نفت تهران بازي مي کرد. وي در اوايل فصل بيشتر به بازي گرفته مي شد و هر چه از بازي‌ها گذشت ميزان نيمکت نشيني اين بازيکن افزايش پيدا کرد. در هر صورت کاميابي نيا به پرسپوليس پيوسته تا بتواند جلوي مدافعين را به خوبي جمع کند. در قلب خط دفاعي صحبت‌هايي در خصوص جذب جلال حسيني مطرح شد و اين بازيکن تا حدود زيادي به پرسپوليس نزديک شده است. سرخ پوشان در قلب خط دفاع خود نيز با مشکلاتي مواجه بودند و خريد بازيکن در اين پست نيز ضروري است. اگر چه برانکو يک مدافع خارجي را نيز به مسئولين اين تيم پيشنهاد کرده است .

ابهام در حمله
در خط حمله نيز برانکو يک مهاجم خارجي را مد نظر دارد اما هنوز توافقي صورت نگرفته است. در فاز تهاجمي سرخ پوشان کماکان چراغ خاموش حرکت مي کنند. شنيده مي شود فرشاد احمدزاده در آستانه بازگشت به پرسپوليس است که البته اين اتفاق هنوز رسمي نشده است. سرخ پوشان اجازه جدايي به طارمي ندادند تا مشخص شود براي فصل آينده روي وي حساب ويژه اي باز کرده‌اند. رضا نوروزي نيز با سپري کردن فصلي کابوس وار از پرسپوليس جدا شد و مهدي دغاغله و پيام صادقيان نيز ديگر خروجي‌هاي سرخ پوشان در يک سوم رو به جلو بودند تا نياز براي خريد در اين پست‌ها افزايش يابد. سرخ پوشان نتوانستند تا اينجاي کار هواداران خود را راضي کنند و بايد ديد طي روز‌هاي آتي مسئولين اين تيم براي اين پست‌ها چه اقداماتي خواهند کرد .

 

نظر شما