شناسهٔ خبر: 60011297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از معلمان نمونه بسیجی آذربایجان شرقی

از معلمان نمونه بسیجی آذربایجان شرقی در مراسمی در تالار معلم تبریز تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در این مراسم گفت : روز معلم به اعتبار اندیشه استاد شهید مطهری معنا می یابد و وی در قالب انقلاب اسلامی مسیر امام را برای هم عصران و آیندگان تفسیر معرفتی کرد.
محمودزاده افزود: آثار شهید مطهری منبع الهام و اتکای تمام متدینین شده و معلمان نیز با اتکا به همان آثار در مسیر اسلام و انقلاب پیش رفته اند.
وی خاطرنشان کرد: صدای رسای استاد فرزانه راه اسلام و انقلاب را به آزادی، عدالت و استقلال خواهان نشان داد و نام او به روز معلم اعتبار داده است.
وی همچنین گفت: در گام دوم انقلاب نظام آموزش و پرورش کشور وظیفه بسترسازی برای پیشرفت، عدالت و پایه ریزی برای تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارد و با کارشناسی های عالمانه رهبر معظم انقلاب باید این سند تغییر و تحول بنیادین اجرایی شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان در صف اول اجرای این سند هستند و باید برای رسیدن به هدف سند که تربیت دانش آموزی در تراز انقلابی با برجستگی های علمی، اخلاقی،  فکری و انقلابی است نقش آفرینی و جریان سازی کنیم.
سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت : اقتدار، عزت و پیشرفتهای علمی کشور در سایه تعالیم و تربیت معلمان است و وجود 205 معلم شهید و هزار و 850 شهید دانش آموز در استان نشان از وفاداری و پایبندی این قشر به آرمانهای انقلاب اسلامی است.
پوررادی سرپرست آموزش و پرورش استان نیز گفت : معلمان در پرورش استعداد های نهفته  و رویش خلاقیت ها و توانایی های دانش آموزان نقش مهمی دارند و این شغل پیامبر گونه بازنشستگی ندارد و نیازمند اخلاص و تفکر مطهری گونه است.
 

نظر شما