شناسهٔ خبر: 59733415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی خوزستان

با هدف اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان ، بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی خوزستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با اشاره به این که پویش ضیافت همدلی با هدف کمک رسانی به نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی اجرا شده است اظهارکرد: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده بین سه تا ۳۰ میلیون ریال بوده است که در مجموع ارزش تمامی بسته‌ها ۱۸۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال بوده و در۲۹ شهرستان استان توزیع شد.

رستم کردزنگنه گفت: تهیه بسته‌های معیشتی در اجرای پویش همدلی به منظورحمایت از نیازمندان و مددجویان بهزیستی خوزستان با همکاری جمعی از خیرین، شرکت‌ها و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های مستقر در استان انجام شده است.

کردزنگنه ادامه داد: آگاه سازی عموم مردم از مشکلات افراد دارای معلولیت از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی، پایداری و همیشگی بودن فرهنگ مساعدت و نودوستی و متبلور شدن آن در رفتار آحادجامعه و همچنین ایجاد حال خوب برای مددجویان و اقدام در جهت رفع مشکلات آن‌ها از جمله اهداف طرح پویش همدلی است که تاکنون محقق شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های خیرین و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی بتوانیم بخشی از نیاز‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی را تامین کنیم.

درحال حاضر ۱۳۷ هزار خانوار در سامانه بهزیستی خوزستان ثبت نام شده اند و ۱۰۷ هزار خانوار تحت پوشش، از بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت و ۳۳ هزار نفر از خدمات جانبی و کمک‌های موردی برخورداند.

نظر شما