شناسهٔ خبر: 59651610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: راهپیمایی سراسری یوم‌الله قدس امسال همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سراسر شهرها و روستاهای پرجمعیت استان کردستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ و تاریخ‌ساز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادیخواهان عالم است که این روزها در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و بصیرت مردمی به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران عالم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هر زمان دیگر به آزادی قدس مرکز توحید و قبله اول مسلمانان نزدیک هستیم، افزود: امیدواریم به اذن خداوند متعال و حضور پرشور مردم آرمان رهایی فلسطین که خواسته آزادیخواهان جهان و مسلمانان عالم است، تحقق پیدا کرده و ظلم و جنایتی که بیش از ۷۰ سال گریبان مردم فلسطین را گرفته ریشه‌کن شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: شهادت پاسداران مدافع حریم ولایت که اخیراً به دست صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسیدند، درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر خواهد کرد و تاوان این خون‌های پاک برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود.

وی به اهمیت روز قدس امسال اشاره کرد و افزود: تحولات سریع در سرزمین‌های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صدها مبارز فلسطینی، از سویی اتحاد و انسجام بوجود آمده بین کشورهای مسلمان منطقه و ایجاد بحران‌های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس، و... ان‌شاالله آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک‌تر کرده است.

حجت‌الاسلام سادات اظهار کرد: راهپیمایی سراسری یوم‌الله قدس امسال همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سراسر شهرها و روستاهای پرجمعیت استان کردستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در شهر سنندج این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی شهر سنندج به سمت میدان انقلاب و سه راه حبیبی آغاز و در حاشیه ان برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد. حجت‌الاسلام و المسلمین تسخیری از مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از تهران سخنران این مراسم خواهد بود.

نظر شما