شناسهٔ خبر: 59587110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی در شب‌های قدر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: این پایگاه‌ها در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر برپا می‌شود.

وی افزود: امسال در یک اقدام بی نظیر با هماهنگی که با استان‌های خراسان رضوی، تهران و قم انجام شده از ظرفیت اماکن زیارتی و مذهبی در این استان‌ها نیز، برای حامی یابی استفاده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از ۵۵ پایگاه حامی یابی ۱۲ پایگاه در شهرستان‌های تهران، قم و مشهد مقدس دایر هستند.

عرب با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۱۳ نفر فرزند بدون حامی در استان داریم گفت :  فرزندان ایتام و محسنین در استان ۱۱ هزار و ۹۵۲ نفر هستند  که از این تعداد ۲هزار و ۴۹۵ نفر فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۵۷ نفر فرزند محسنین هستند. 

وی افزود: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

نظر شما