شناسهٔ خبر: 59563800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون کمیته امداد استان:

۳۰ هزار مددجوی قزوین تحت پوشش طرح مفتاح الجنه قرار گرفتند

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال ۱۴۰۱ در ۲ هزار و ۸۳۷ بازدید از خانواده نیازمندان که در طرح مفتاح الجنه صورت گرفت و در مجموع بیش از ۳۰ هزار و ۶۳۸ نفر از مددجویان از کمک‌های نیکوکاران بهره‌مند شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد صیادی گفت: یکی از طرح‌های کمیته امداد استان قزوین طرح مفتاح الجنه است که در این طرح با خیران و نیکوکاران در منزل خانواده نیازمندان حاضر می شود.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: خیران و نیکوکاران در این بازدید ضمن اطلاع از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان وضعیت فعلی مددجویان قرار گرفته و کمک های لازم را ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در بازدیدهای سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند کمک شد که بیش از ۳ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان کمک ارائه شده غیرنقدی و مابقی کمک‌های نقدی بود.

صیادی عنوان کرد: در این میان بیشترین بازدیدها به نسبت جمعیت و شرایط منطقه در قزوین، رامند و الموت شرقی بوده که نیکوکاران کمک های خود را اهداء کرداند.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای نیازمندان و محرومان با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا سایت www,۳۳۸۰۸.ir کمک‌های خود را اهداء کنند همچنین با هماهنگی قبلی امکان حضور در طرح مفتاح الجنه نیز برای اقشار مختلف مردم نیکوکار فراهم است.

نظر شما