شناسهٔ خبر: 5935574 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

"مقاومت" عملیات به هلاکت رساندن سرکردگان گروه‎های تروریستی را کلید زد

خبرگزاری میزان: روزنامه لبنانی الدیار در گزارشی نوشت رزمندگان مقاومت پس از ضربات سنگین اخیر بر گروه‎های تروریستی عملیات امنیتی را برای ریشه کن کردن سرکردگان تروریست‎های تکفیری آغاز کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان؛ روزنامه لبنانی الدیار به نقل از منابع نزدیک به جنبش حزب الله لبنان گزارش داد که عملیات امنیتی مقاومت با هدف هلاکت سرکردگان گروه‎های تروریستی متوحش پس از اینکه مساحت زیادی از مناطق تحت اشغال خود را از دست دادند، آغاز شده است.

این روزنامه با اشاره به اینکه پس از پاکسازی نزدیک به 600 کیلومتر از مناطق تحت کنترل تروریست‎ها توسط نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت زمینه برای شکار و ریشه کن شدن سرکردگان گروه‎های تروریستی فراهم شده است، می‎افزاید که گروهک تروریستی النصره پس از شکست‎های اخیر در آستانه فروپاشی کامل است.

الدیار ادامه داد که مقاومت پس از وارد ساختن ضربات سنگین بر گروه‎های تروریستی تصمیم خود را برای یکسره کردن اوضاع جنگ و نابودی تمامی تروریست‎ها اتخاذ کرده است.

این روزنامه لبنانی اضافه کرد که اطلاعاتی در دست است که از قصد محور مقاومت برای بازپس گیری استان ادلب حکایت دارد؛ محور مقاومت در مدت زمان اخیر موفق شده است که اقدامات غافلگیرکننده نظامی را از طریق استفاده از توان گسترده برای نابودی تروریست‎ها و پاکسازی ادلب و جسرالشغور به نمایش بگذارد.

الدیار در بخش پایانی گزارش می‎نویسد که محافل جهانی و مراکز تحقیقاتی در منطقه و جهان در انتظار سخنرانی "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان در روز جهانی قدس هستند؛ "نصرالله" در این سخنرانی معادلات جدیدی را در خصوص مقابله با دشمن صهیونیست و تروریست‎ای تکفیری ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما