شناسهٔ خبر: 59353935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل عنوان کرد؛

ارائه خدمات به ۱۳۸۹ مسافر نوروزی در اردبیل

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز طرح خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۱۳۸۹ نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد استان اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح خدمات بشر دوستانه از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۱۳۸۹ نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان شامل سه طرح امداد نجات، خدمات بشردوستانه به مسافران و پویش هلال رحمت است، گفت: طی این ۷ روز ۵۵۱ نفر از خدمات تیم‌های «سحاب» و ۳۱۹ نفر از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند و ۳۰ نفر هم اقامه نماز کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به پیوستن ۲۰۹ نفر به پویش «بهرفت» اشاره کرد و افزود: توزیع اقلام فرهنگی، آموزش مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه و فشارسنج و خدمات امداد و کمک از دیگر اقدامات این طرح است.

قویدل به اجرای پویش هلال رحمت نیز اشاره کرد و گفت: در آستانه سال نو و به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور تأمین نیازهای اساسی خانواده‌های کم برخوردار با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان جهت تهیه اقلام معیشتی نیز اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون با مشارکت ۱۹۴ نفر- روز از اعضای خواهر و برادر به مسافران خدمات ارائه کرده‌اند، ادامه داد: ۷ پست ثابت و ۲ اکیپ «سحاب» در این طرح فعال هستند.

نظر شما