شناسهٔ خبر: 59353238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترافیک ورودی گیلان از منجیل تا رودبار سنگین است

رشت _ ایرنا_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک در محور ورودی به استان از منجیل تا رودبار سنگین گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

غلامعلی نیک فهم عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در محور آستارا - اردبیل نیز به صورت ٢ طرفه ترافیک نیمه سنگین می باشد و در بقیه راه های ورودی و خروجی ترافیک روان گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار نصب شده در راه های مواصلاتی استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۲۴ تا پایان روز دوم فروردین ماه ۶۶۵ هزار و ۲۵۴ وسیله نقلیه وارد گیلان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در این مدت ۴۲۹ هزار و ۱۹۶ خودرو از گیلان خارج شده است، گفت: طی این مدت ورود خودرو به گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ١٠ درصد و خروج وسیله نقلیه ۱۴ درصد افزایش یافت.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان ورودی از آزاد راه قزوین به رشت با ۳۵۴ هزار و ٣٣ خودرو و پس از آن محور رامسر به جابکسر با ١٧٢ هزار و ۱۵۴ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی نیز از طریق محور چابکسر به رامسر با ۱۶۵ هزار و ۶۹۱ خودرو ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی گیلان ۶۷۵ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام اوج تردد در محورهای استان یکشنبه گذشته با متوسط ساعتی ۸۵۹ وسیله نقلیه به ثبت رسیده‌است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی در گیلان بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان به جز محورهای ورودی و خروجی مربوط به مسیر امام زاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۱ هزار و ١٣٢ خودرو بوده است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

نظر شما