شناسهٔ خبر: 5934755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کولیوند در گفت و گو با میزان خبر داد:

تشکیل کمیته ای جهت نظارت بر هزینه های تبلیغات انتخاباتی کاندیدا

خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شواری اسلامی درباره بحث نظارت بر تبلیغات در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا کمیته ای با ریاست فرماندار هر حوزه انتخاباتی به نام کمیته بارزسی تبلیغات پیش بینی شده است که وظیفه اصلی این کمیته بحث نظارت بر هزینه‌های تبلیغات انتخابات کاندیدا است.

صاحب‌خبر -
تشکیل کمیته ای با ریاست فرماندار برای نظارت بر تبلیغات و هزینه های انتخاباتی

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، درپاسخ به این سوال که ارزیابی شما از کلیت طرح مجلس برای مدت زمان مشخص شده برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست؟ گفت: قرار است امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار گردد.

وی ادامه داد: مدت زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس خبرگان ر هبری که به صورت استانی برگزار می گردد چهارده روز است؛ بنابراین به علت همزمانی برگزاری با انتخابات مجلس شورای اسلامی با این انتخابات تصمیم بر این شد که همخوانی و تطبیق‌های به این دو انتخابات ایجاد شود.

کولیوند اضافه کرد: در این طرح جدید؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند انتخابات مجلس خبرگان استانی دیده شده است،از این جهت که همه نامزدها در طول زمان منطقی بتوانند با همه استان دسترسی داشته باشند همان مدت زمان دو هفته برای تبلیغات مجلس نیز درنظر گرفته شد.

این عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره بحث نظارت بر تبلیغات در طرح جدید گفت: در این راستا کمیته ای با ریاست فرماندار هر حوزه انتخاباتی به نام کمیته بارزسی تبلیغات پیش بینی شده است که وظیفه اصلی این کمیته بحث نظارت بر هزینه‌ها و تبلیغات کاندیدا است.

کولیوند در پایان درباره آغاز زود هنگام تبلیغات کاندیدا نیز خاطرنشان کرد: بحث مدت زمان تاثیر چندانی در شروع برخی از تبلیغات زود هنگام ندارد به هرحال تبلیغات زود هنگام مسئله ای است که به طور طبیعی و به سبک‌های خاص همیشه وجود داشته، و لازم  است شورای محترم نگهبان و فرمانداران نسبت به این موضوع نظارت دقیق تری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما