شناسهٔ خبر: 59345884 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیگیری معاون اول رییس‌جمهور و وزیر کشور از وضعیت زلزله گلستان

معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور طی تماس‌های جداگانه با استاندار گلستان، از آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده در این استان آگاه شده و بر آمادگی دستگاه‌های امدادرسان تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، معاون اول رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در تماسی تلفنی با استاندار گلستان آخرین وضعیت زلزله ۵.۱ ریشتری آق قلا را جویا شدند.

محمد مخبر در این ارتباط با توجه به وضعیت منطقه ، نوع بناهای موجود و شلوغی ایام نوروز، بر ضرورت پیگیری آسیب ها و خسارات احتمالی تاکید کرد.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان نیز گزارشی از ارزیابی اولیه مناطق تحت تاثیر زلزله ارائه و از آماده باش همه دستگاه های امدادی و اجرایی برای کمک به مناطق آسیب دیده خبر داد.

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار گلستان از آخرین وضعیت زلزله انبارالوم مطلع شد و بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها در کمک به هموطنان زلزله‌زده تاکید کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور هم عصر امروز با استاندار گلستان تماس گرفت و از ارزیابی‌های نخستین از زلزله پنج ریشتری عصر امروز شهر انبارالوم اطلاع یافت‌.

وزیر کشور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در کمک به هموطنان زلزله‌زده و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان تاکید کرد.

مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه در عمق ۲۲ کیلومتری زمین اعلام کرد.

شهر انبارالوم در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال گرگان و در ۲۵ کیلومتری شمال شرق آق قلا قرار گرفته و از نظر تقسیمات کشوری تابع شهرستان آق قلا است.

نظر شما