شناسهٔ خبر: 59319055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ژاوی: کارمان برای قهرمانی در لالیگا هنوز تمام نشده است

سرمربی تیم باسلونا پس از برتری مقابل رقیب سنتی خود گفت: در الکلاسیکو تیم برتر میدان بودیم و کارمان برای قهرمانی در لالیگا هنوز تمام نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش جوان آنلاین به نقل از  ایرنا، ‌۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید در هفته بیست و ششم لالیگای اسپانیا در حالی میان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. با این پیروزی بارسلونا با ۶۸ امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد. نزدیکترین تعقیب کننده به این تیم، رئال مادرید است که توانسته با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد.

ژاوی هرناندز پس از برتری مقابل حریف خود گفت: ما تیم بهتر زمین بودیم و در این دیدار نیز موقعیت‌های بیشتری داشتیم. قطعا از این پیروزی خوشحالم. در این بازی بارسلونا تمام توانش را گذاشت و پس از سوت پایان انرژی هم تخلیه شده بود. هم در دفاع و هم در حمله عالی بودیم. این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود.

وی ادامه داد: به خوبی بازی را کنترل کردیم ولی رئال هم می‌دانست چطور خودش را از پرس خارج کند. گلی که آسنسیو زد و مردود اعلام شد، روی اشتباه ما به ثمر رسید. در مجموع برتر بودیم و حقمان پیروزی بود. تا آخرین لحظات در مورد بازی دادن به سرخی روبرتو و کسیه تردید داشتم و در نهایت سرخی از ابتدا بازی کرد. او گل زد و کسیه هم که به جای سرخی وارد زمین شد، نیز گلزنی کرد.

سرمربی تیم بارسلونا گفت: این پیروزی مهمی برای ما بود و فاصله امتیازی به ۱۲ رسید ولی کار قهرمانی هنوز تمام نشده و باید در هفته‌های باقیمانده بازی هایمان را پیروز شویم.

نظر شما