شناسهٔ خبر: 59303177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی بارسلونا برابر رئال مادرید

مصدومان بارسا احتمالاً همچنان از همراهی تیم خود محروم باشند و دیدار حساس ال کلاسیکو را از دست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، یکی از مهمترین دیدارهای این فصل فوتبال اسپانیا و اروپا امروز از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ بین بارسلونا صدرنشین و رئال مادرید رده دومی برگزار می‌شود.

بارسلونا مدتی پیش از فرا رسیدن دیدار ال‌کلاسیکو امیدوار بود تا در این مسابقه حساس، عثمان دمبله وینگر فرانسوی خود را در اختیار داشته باشد، با این حال به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دمبله همچنان غایب است و نمی‌تواند تیمش را برابر رئال مادرید همراهی کند.

در میانه میدان، بارسایی‌ها انتظار داشتند که پدری مشکل همسترینگ خود را پشت سر بگذارد. این هافبک اسپانیایی پس از اینکه در شش بازی بارسا غایب بود، هفته گذشته توانست کمی آمادگی جسمانی خود را بالاتر ببرد اما نهایتاً در تمرین روز جمعه دچار مصدومیت جدیدی شد و احتمالاً بازی با رئال را از دست داده است.

رونالد آرائوخو نیز پس از اینکه دیدار آخر هفته گذشته تیمش برابر بیلبائو را به دلیل محرومیت از دست داد، حالا می‌تواند برای تیمش به میدان برود و برای بازی برابر رئال مادرید کاملاً آماده است. با توجه به آمادگی بالای ملی‌پوش اروگوئه‌ای، حضور او در ترکیب اصلی بارسلونا مقابل رئال مادرید دور از انتظار نیست.

همچنین پیشبینی می‌شود که الخاندرو بالده به جای جوردی آلبا در دفاع چپ مورد استفاده قرار گیرد و گاوی نیز نقش تهاجمی‌تری برابر رئال داشته باشد و به رافینیا و لواندوفسکی در خط حمله بپیوندد.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن، کانده، آرائوخو، کریستنسن، بالده، کسیه، بوسکتس، دی یونگ، رافینیا، لواندوفسکی، گاوی

نظر شما